Нова пошта

Платна доставка компанією Нова пошта на обране відділення або кур’єром за адресою.

Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів замовлення (від 40 грн).

Доставка здійснюється протягом 1-3 робочих днів після підтвердження Вашого замовлення менеджерами.  

Укрпошта

Платна доставка компанією Укрпошта на обране відділення або кур’єром за адресою.

Вартість доставки замовлення на відділення варіюється в залежності від ваги і габаритів замовлення (від 25 грн) .

Доставка здійснюється орієнтовно протягом 5-7 робочих днів після підтвердження Вашого замовлення менеджерами.  

Самовивіз з магазину

Усі позиції на сайті є в наявності в магазині за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 19.
Ви можете зробити замовлення на сайті, вказавши у способі доставки «Самовивіз». Після підтвердження замовлення нашими менеджерами, резервація діятиме наступних 3 робочих дні, протягом яких Ви можете оглянути та придбати товар.

Післяплата

Оплата при отриманні на відділенні “Нової пошти” або кур’єру (накладений платіж). Зверніть увагу, плата за послугу Накладений платіж 20грн+2% від суми замовлення.

Передплата

При виборі цього способу оплати Вам на телефон буде надіслано СМС з номером картки для поповнення. Ви можете поповнити карту в будь-якому відділенні Приватбанку через термінал або касу. Так само можливо поповнити карту через програму Приват24, в разі якщо вона у Вас встановлена.

Оплата в магазині

При Самовивозі з нашого магазину у м.Львів, оплатити замовлення можливо готівкою або картою через термінал.

Умови обміну

Протягом 14 днів після підтвердження замовлення, виберіть нову модель, на яку Ви хочете замінити ту, яка не підійшла.

Оформіть нове замовлення на обраний товар;

Надішліть нам товари, які хочете обміняти.

На e-mail picco.com.ua@gmail.com відправте наступну інформацію:

– номер накладної Нової Пошти по якій Ви відправили нам назад товар;

– номер замовлення, яке потрібно обміняти;

– номер нового замовлення;

– Ваші ПІБ.

Ваш новий замовлення буде відправлений після отримання нами товарів, що повертаються.

Умови повернення

Протягом 14 днів після підтвердження замовлення, надішліть нам товари, які хочете повернути.

На e-mail support@picco.com.ua відправте наступну інформацію:

– номер експрес-накладної “Нова Пошта” по якій Ви відправили нам назад товар;

– реквізити для повернення коштів.

Оплата послуг доставки

Доставку товарів, що повертаються неналежної якості сплачує наш магазин.
Доставку товарів, що повертаються належної якості, що не підійшли за розміром, фасоном, кольором і т.п. оплачує покупець.

Еще остались вопросы?

Позвоните нам чтобы получить больше информации.

Для дитячого одягу
(093) 619 0019
Для дитячих візочків
(096) 255 09 09
(066) 255 09 09
(063) 255 09 09 Viber

🕖: Пн - Сб 11:00 - 18:00

picco.com.ua